מיכאלי ממשיכה להעליל בעצרת לזכר רבין: "נתניהו הוביל את ההסתה"

איתי גדסי 4 Comment on מיכאלי ממשיכה להעליל בעצרת לזכר רבין: "נתניהו הוביל את ההסתה"

אחרי שהעלילה ביום חמישי על כי נתניהו היה שותף להסתה שהובילה להתנקשות המחרידה בראש הממשלה לשעבר ויו"ר מפלגת העבודה יצחק רבין, ממשיכה שרת התחבורה מירב מיכאלי את הקו נגד נתניהו ואומרת בעצרת בירושלים: "נתניהו עמד כאן מחויך ומדושן עונג, מרוצה מההצלחה הגדולה שלו"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי ממשיכה את ההסתה נגד הימין כעת בעצרת לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין: "שלושה ימים לפני הרצח, חודש אחרי ההפגנה המחרידה בכיכר הזאת, ראש הממשלה יצחק רבין, רמטכ"ל הניצחון של מלחמת ששת הימים, משחרר ירושלים, שר בטחון פעמיים, ראש ממשלה שנתן את ההוראה למבצע אנטבה – והאומץ האמיתי במבצע אנטבה הוא ההחלטה של רבין לעשות אותו".

"מנהיג ישראלי גדול ואמיץ שהוביל את ישראל להישגים אדירים ולשלום – נקרא כאן בפי המון מוסת – בוגד. כאן צעקו מוות לרבין. בדם ואש את רבין נגרש. כאן, ככה סיפרה לי הבוקר רינה מצליח, שאז סיקרה את האירוע, כאן חילק איתמר בן גביר את הכרזה של רבין במדי אס אס. אותו איתמר בן גביר שמתחפש עכשיו לדובון אכפת לי ומנסה גם הוא להסתיר ולשכתב את ההיסטוריה".

מיכאלי המשיכה את ההסתה ותקפה את ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו: "על המרפסת הזאת, מעל הקריאות האלה, עמד יו"ר הליכוד שארגן את ההפגנה. חברים אחרים בליכוד של אז, שהתנגדו גם הם להסכמי אוסלו – בני בגין, דוד לוי ודן מרידור – עזבו את המרפסת. לא היו מוכנים להיות חלק מההסתה הנוראה ההיא. אבל לא יו"ר הליכוד. הוא עמד עליה מחויך ומדושן עונג, מרוצה מההצלחה הגדולה שלו".

"מהכיכר הזאת יצאה הגזירה. מכאן יצאה הקללה. כאן נקרע הקרע הנורא בתוכנו. כאן נפל הדבר שיהודי רוצח יהודי.  אותו דבר שאנחנו רואות כשמתנחלים יהודים דופקים מכות קשות לחיילי צה"ל ולאשה בת 70. מהכיכר הזאת יצאה הגזירה. באנו לכאן, לכיכר הזאת, הערב כדי לבטל את הגזירה ואת הקללה שאנחנו חיות וחיים אתה כ"כ הרבה שנים מאז".

מיכאלי הדגישה: "באנו כדי להגיד בפה מלא – אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית. יש לגנות אותה, להוקיע אותה, לבודד אותה. זו לא דרכה של מדינת ישראל".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    ל פ נ י כחודשיים דווח אפילו ברשת "כאן" פעיל שמאל בן 76 נתן אגרוף בפרצוף לחייל. במה "נענש"? הרחקה ל-15 יום…

  2. 2

    אבישי רביב חילק מדי אס.אס. מירבוש. זוכרת מי זה אבישי רביב? זוכרת מי שלח אותו?

    ההסתה של בועת התקשורת נשמעה יפה יפה אצל רוצחי יהודי יש"ע. איל בילאדי מעאנה. הסתה?

    במה את טובה מנתניהו 'המסית'? כל כך שקוף למי את פונה ולשם מה… פופוליזם מסוכן מירב.

  3. 1

    ממיסדות ארגון ה…יג… חוסר צלם בשבילה יש דם אדום ויש רצח אסור 5/10000 מהרציחות ש…ה… עצמם …רמ….